nedelja, 28. april 2013

PRVIČ

 
Stala sva v mraku sobe, ki je dišala po svežih rjuhah. Samo rahla svetloba ulične svetilke je lezla skozi nepopolno  zastrto zaveso. Toliko jo je bilo, da sem jasno videla njegove razbeljene oči, ki so iskale strah v mojih. Skozi rahlo priprte ustnice je glasno izdihnil. V svoje močne dlani je vzel moj obraz. S palcema mi je zaprl oči. Narahlo je zdrsnil preko napetih ličnic in pobožal rdeče ustnice. Njegovo mirno dihanje sem za zaprtimi očmi poslušala čisto blizu, potem pa je z nežnim dotikom svojih ustnic izdihnil vame. Trenutek me je prestrašil. Uprla sem dlani v njegov močan torzo in ga odrinila. Obstal je tam in me gledal. Njegova strast je odpenjala gumb za gumbom in vlekla z mene belo, modro, rdeče, črno. Telo se je lomilo pod pritiskom njegovih pogledov, s katerimi je božal moje čvrste prsi, se z njimi igral, mi poljubljal trebuh in zdrsnil v mednožje. Potem me je zgrabil in položil na dišeče rjuhe, kamor se je izlila želja telesa po telesu, kjer so se dušili izdihi in šepetanja: lepa si, dišiš, moja si, hočem te ... Zvijala sem se pod njegovimi vročimi ustnicami, ki so puščale vlažne sledi na vsakem centimetru zagorele kože. Ko je drsel vame, je zabolelo. Prekleto! Bolečina mi je prerezala trebuh. Krik so zadušili poljubi. Grizel me je, lizal in z vsakim poljubom lezel globje, močneje. Dišeča sapa se je zažirala v kožo. Moje neizkušeno telo je vzdihovalo in kričalo po še. Ko je njegovo dihanje postajalo globje in glasnejše, sem skozi tisto nepopolno zastrto zaveso priprtega okna zaslišala:
 
 " I never ment to cause you any sorrow, I never ment to cause you any pain, I only wanted to one time see you laughing, I only wanted to see you laughing in the purple rain ..."

Ni komentarjev:

Objavite komentar