torek, 23. april 2013

POPOLNO NASPROTJE



Preveč je popoln. To me živcira.  Zato ga zavračam, bežim, gradim zidove. Ker moji problemi ob njem postanejo O G R O M N I. Moja majhna vrednost postane še manjša.
On je samozavesten. Njemu so stvari preprosto jasne. Njega sprejemajo. Je zabaven, prijazen, priljuden, spoštljiv, prilagodljiv, lep. On je moralen. Ve kaj je prav, kaj narobe. On je tako prekleto  N O R M A L E N.  Nezemeljski. Ker Zemljani padamo, jokamo, se sprašujemo, iščemo, ponoči ne spimo, gradimo zidove, kričimo, izzivamo,  se jezimo. Rastemo. On pa se je velik že rodil. Velik ostaja. Jaz bi ga pa tako rada pomanjšala. Ker sem majhna in krhka. Jaz sem preprosto zemeljska. POPOLNO nasprotje.

3 komentarji:

  1. Ni velik tisti, ki je višji od vseh, ampak tisti, ki sprejme, da je kdaj tudi majhen in krhek. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Per aspera - Ad astra!
    Prava moč prihaja od znotraj in šele takrat, ko spoznaš svojo majhnost lahko resnično spoznaš samega sebe. Morda se bo v tebi zaradi tega naselil dvom, vendar ne obupaj: ko razumeš napake, jih lahko rešuješ. Vedno pa si zapomni tole: Ni velik tisti, ki nikoli ne pade, temveč tisti, ki se po vsakem padcu zopet pobere in gre naprej...

    Perfer et obdura; dolor hic tibi proderit olim...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tarin, pa kdo sta tale dva, ki sta tako pametna? ;) <3

    OdgovoriIzbriši